<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Comments on: Crestere exponentiala vs. Crestere liniara</title>
	<atom:link href="http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/</link>
	<description>Jurnal de antreprenor</description>
	<lastBuildDate>Sun, 29 Jan 2012 00:14:06 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
		<item>
		<title>By: Crestere eXponentiala vs. Crestere liniara &#124; Mario Constantin Blog</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-1520</link>
		<dc:creator>Crestere eXponentiala vs. Crestere liniara &#124; Mario Constantin Blog</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 02 Mar 2011 20:26:18 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-1520</guid>
		<description>[...] acest articol de pe blogul lui Radu Georgescu pentru ca mi-a placut foarte mult. A lasat o impresie clara despre cele doua modele de crestere. [...]</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>[...] acest articol de pe blogul lui Radu Georgescu pentru ca mi-a placut foarte mult. A lasat o impresie clara despre cele doua modele de crestere. [...]</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Gabriel Mirea</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-713</link>
		<dc:creator>Gabriel Mirea</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 14 Dec 2009 18:26:37 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-713</guid>
		<description>Excelent sfatul din finalul articolului. Eu am invatat asta &quot;the hard way&quot;, dupa trei ani (foarte de succes de altfel) de servicii. Este esential sa-ti asiguri un way out din businessul de servicii, oricat de roz ar putea parea un domeniu, oricat de nisat este serviciul respectiv, oricat de ieftin poti fi in comparatie cu altii.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Excelent sfatul din finalul articolului. Eu am invatat asta &#8220;the hard way&#8221;, dupa trei ani (foarte de succes de altfel) de servicii. Este esential sa-ti asiguri un way out din businessul de servicii, oricat de roz ar putea parea un domeniu, oricat de nisat este serviciul respectiv, oricat de ieftin poti fi in comparatie cu altii.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Venus</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-604</link>
		<dc:creator>Venus</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 24 Oct 2009 16:26:22 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-604</guid>
		<description>Dragilor,
Drag mi-o fost sa citesc cele ante-spuse/scrise !
Eu sunt incepator si comentariile voastre mi-au fost (sper) de folos si cred c-am invatat nitel din ele !
Nu pot decat sa va mutumesc!
Acum, pentru Dl. Georgescu, in special, cred c-ar fi interesant un subiect (eu de problema asta m-am lovit foarte TARE):
Pproblema clar ROMANEASCA: Deschizi subiectul (cu posibilul client) pe o problema care-l doare foarte tare, esti singurul care-i poate rezolva problema, nu ai preturi mari, chiar pre mici (zic unii), si ... totusi .... nu vrea sa stea de vorba. Prefera sa continue asa, sa incaseze amenzi (sume de multe ori mai mari)  si controale dese.
Pe partea asta as fi tare curios daca cineva stie si vrea sa ne impartaseasca din experienta proprie !

Inca o data, va multumesc!</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Dragilor,<br />
Drag mi-o fost sa citesc cele ante-spuse/scrise !<br />
Eu sunt incepator si comentariile voastre mi-au fost (sper) de folos si cred c-am invatat nitel din ele !<br />
Nu pot decat sa va mutumesc!<br />
Acum, pentru Dl. Georgescu, in special, cred c-ar fi interesant un subiect (eu de problema asta m-am lovit foarte TARE):<br />
Pproblema clar ROMANEASCA: Deschizi subiectul (cu posibilul client) pe o problema care-l doare foarte tare, esti singurul care-i poate rezolva problema, nu ai preturi mari, chiar pre mici (zic unii), si &#8230; totusi &#8230;. nu vrea sa stea de vorba. Prefera sa continue asa, sa incaseze amenzi (sume de multe ori mai mari)  si controale dese.<br />
Pe partea asta as fi tare curios daca cineva stie si vrea sa ne impartaseasca din experienta proprie !</p>
<p>Inca o data, va multumesc!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Stefan Morcov</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-499</link>
		<dc:creator>Stefan Morcov</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 01 Oct 2009 16:05:17 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-499</guid>
		<description>Nu îmi dau seama cum am ratat articolul de sus. Thanks.
Dacă tot vorbim de cărţi pe temă: see &quot;The Toyota Way&quot;. Nu acoperă industria software ci operaţionalul general, dar e în aceeaşi categorie de &quot;must read&quot;.

Stefan</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Nu îmi dau seama cum am ratat articolul de sus. Thanks.<br />
Dacă tot vorbim de cărţi pe temă: see &#8220;The Toyota Way&#8221;. Nu acoperă industria software ci operaţionalul general, dar e în aceeaşi categorie de &#8220;must read&#8221;.</p>
<p>Stefan</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: The witness</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-493</link>
		<dc:creator>The witness</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 30 Sep 2009 00:05:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-493</guid>
		<description>Stefan, Radu,
Cartea este ok intradevar. In aceeasi nota, merita pentru amuzament vazute punctele enumerate de tine (S)  prin lupa celei mai mari case de sw din Ro, pentru care lucrezi. Incepusem personal sa comentez punctual fiecare #, facand paralela. Textul devenise intre timp atat de deschis ca mi-am dat seama ca avea prea multe informatii in el. 

Merita insa, pentru cunoscatori, mai ales ca poate fi amuzanta, paralela. Se poate lua &#039;ad literam&#039; pe alocuri, pentru cresterea exponentiala a amuzamentului textul din punctele enuntate de Stefan.

Aproape ca putem spune, ca intr-un viitor imaginabil cineva ar trebui sa scrie varianta romaneasca a cartii.. intrucat tehnologia probabil va evolua si ea, .. va fi facuta in flash, cartea.. si exportata si catre alte tari consumatoare de cunoastere avansata, blueprint romanesc.Fireste, integrata pe tehnologia care trebuie. Un business exponential. Cum spunea cineva, money printing -)

Daca Radu publica postul asta, promit sa dau amical din cap data viitoare cand sunt blocat in trafic pe vreun pod din baneasa, dar nu cred...</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Stefan, Radu,<br />
Cartea este ok intradevar. In aceeasi nota, merita pentru amuzament vazute punctele enumerate de tine (S)  prin lupa celei mai mari case de sw din Ro, pentru care lucrezi. Incepusem personal sa comentez punctual fiecare #, facand paralela. Textul devenise intre timp atat de deschis ca mi-am dat seama ca avea prea multe informatii in el. </p>
<p>Merita insa, pentru cunoscatori, mai ales ca poate fi amuzanta, paralela. Se poate lua &#8216;ad literam&#8217; pe alocuri, pentru cresterea exponentiala a amuzamentului textul din punctele enuntate de Stefan.</p>
<p>Aproape ca putem spune, ca intr-un viitor imaginabil cineva ar trebui sa scrie varianta romaneasca a cartii.. intrucat tehnologia probabil va evolua si ea, .. va fi facuta in flash, cartea.. si exportata si catre alte tari consumatoare de cunoastere avansata, blueprint romanesc.Fireste, integrata pe tehnologia care trebuie. Un business exponential. Cum spunea cineva, money printing -)</p>
<p>Daca Radu publica postul asta, promit sa dau amical din cap data viitoare cand sunt blocat in trafic pe vreun pod din baneasa, dar nu cred&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Radu</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-491</link>
		<dc:creator>Radu</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 29 Sep 2009 21:50:13 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-491</guid>
		<description>:-)
http://www.radugeorgescu.ro/2009/07/09/blueprint-to-a-billion-2006/
Da, cartea este supertare, am comentat si eu despre ea intr-un post mai pe la inceput. Este un &quot;must read&quot; pentru cineva care incepe businessul software.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p> <img src='http://www.radugeorgescu.ro/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif' alt=':-)' class='wp-smiley' /><br />
<a href="http://www.radugeorgescu.ro/2009/07/09/blueprint-to-a-billion-2006/" rel="nofollow">http://www.radugeorgescu.ro/2009/07/09/blueprint-to-a-billion-2006/</a><br />
Da, cartea este supertare, am comentat si eu despre ea intr-un post mai pe la inceput. Este un &#8220;must read&#8221; pentru cineva care incepe businessul software.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Mihai Pintilie</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-488</link>
		<dc:creator>Mihai Pintilie</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 29 Sep 2009 20:01:59 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-488</guid>
		<description>Bogdan, bravo pentru blog si la multe, foarte multe articole. Si eu sunt nou in blogosfera, am doar o luna si jumatate de activitate si iti declar ca e challenging. Nu greu, dar cere munca ca orice activitate facuta cu constiinciozitate. Iar eu mi-am propus sa postez zilnic.. Mi-ar placea sa ajungem la o mica comunitate de nisa. Pentru bloggerii care abordeaza subiecte funny noi nici nu existam.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Bogdan, bravo pentru blog si la multe, foarte multe articole. Si eu sunt nou in blogosfera, am doar o luna si jumatate de activitate si iti declar ca e challenging. Nu greu, dar cere munca ca orice activitate facuta cu constiinciozitate. Iar eu mi-am propus sa postez zilnic.. Mi-ar placea sa ajungem la o mica comunitate de nisa. Pentru bloggerii care abordeaza subiecte funny noi nici nu existam.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Mihai Pintilie</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-487</link>
		<dc:creator>Mihai Pintilie</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 29 Sep 2009 19:51:49 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-487</guid>
		<description>Margin mare coroborat cu o crestere semnificativa a numarului de clienti pe perioada considerata in business case.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Margin mare coroborat cu o crestere semnificativa a numarului de clienti pe perioada considerata in business case.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Stefan Morcov</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-486</link>
		<dc:creator>Stefan Morcov</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 29 Sep 2009 19:37:12 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-486</guid>
		<description>Un subiect fascinant.
 “…America&#039;s highest growth companies. Where do you find them? Of the 7,454 U.S. Companies that IPO&#039;s since 1980 only 5% achieved $1B revenue. Only 5% in constrast to the 25% that went out of business.” - http://blueprintgrowth.blogspot.com/ 

http://www.amazon.com/Blueprint-Billion-Essentials-Achieve-Exponential/dp/0471747475
•	Essential #1: Create and Sustain a Breakthrough Value Proposition 
•	Essential#2: Exploit a High-Growth Market Segment 
•	Essential #3: Marquee Customers Shape the Revenue Powerhouse 
•	Essential #4: Leverage Big Brother Alliances for Breaking into New Markets 
•	Essential #5: Become the Masters of Exponential Returns 
•	Essential #6: The Management Team: Inside-Outside Leadership 
•	Essential #7: The Board: Comprised of Essentials Experts 

PS: Deşi este atins în articol, aş vrea să (re)subliniez că nu orice companie de software are (potenţial de) creştere exponenţială, ci doar dacă au model cu (potenţial de) creştere exponenţială. 
Adică licenţele (sau mai general IPR-ul, sau celelalte exemple de mai sus) au potenţial de creştere exponenţială – nu există direct proporţionalitate între investiţie, vânzări şi profit.
Iar serviciile, inclusiv software, au doar potenţial de creştere liniară – dacă vinzi zile-om, atunci pt dublarea cifrei de afaceri şi a profitului teoretic trebuie să dublezi oamenii şi deci costurile. 

Stefan</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Un subiect fascinant.<br />
 “…America&#8217;s highest growth companies. Where do you find them? Of the 7,454 U.S. Companies that IPO&#8217;s since 1980 only 5% achieved $1B revenue. Only 5% in constrast to the 25% that went out of business.” &#8211; <a href="http://blueprintgrowth.blogspot.com/" rel="nofollow">http://blueprintgrowth.blogspot.com/</a> </p>
<p><a href="http://www.amazon.com/Blueprint-Billion-Essentials-Achieve-Exponential/dp/0471747475" rel="nofollow">http://www.amazon.com/Blueprint-Billion-Essentials-Achieve-Exponential/dp/0471747475</a><br />
•	Essential #1: Create and Sustain a Breakthrough Value Proposition<br />
•	Essential#2: Exploit a High-Growth Market Segment<br />
•	Essential #3: Marquee Customers Shape the Revenue Powerhouse<br />
•	Essential #4: Leverage Big Brother Alliances for Breaking into New Markets<br />
•	Essential #5: Become the Masters of Exponential Returns<br />
•	Essential #6: The Management Team: Inside-Outside Leadership<br />
•	Essential #7: The Board: Comprised of Essentials Experts </p>
<p>PS: Deşi este atins în articol, aş vrea să (re)subliniez că nu orice companie de software are (potenţial de) creştere exponenţială, ci doar dacă au model cu (potenţial de) creştere exponenţială.<br />
Adică licenţele (sau mai general IPR-ul, sau celelalte exemple de mai sus) au potenţial de creştere exponenţială – nu există direct proporţionalitate între investiţie, vânzări şi profit.<br />
Iar serviciile, inclusiv software, au doar potenţial de creştere liniară – dacă vinzi zile-om, atunci pt dublarea cifrei de afaceri şi a profitului teoretic trebuie să dublezi oamenii şi deci costurile. </p>
<p>Stefan</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Radu</title>
		<link>http://www.radugeorgescu.ro/2009/09/28/crestere-exponentiala-vs-crestere-liniara/comment-page-1/#comment-485</link>
		<dc:creator>Radu</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 29 Sep 2009 07:21:53 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.radugeorgescu.ro/?p=501#comment-485</guid>
		<description>Sunt sigur ca exista multe businessuri interesante in diferite modele. Serviciile de care vorbesti beneficiaza doar de un margin foarte mare? sau au si un element de multiplicare in sensul ca faci ceva o data si vinzi de mai multe ori?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Sunt sigur ca exista multe businessuri interesante in diferite modele. Serviciile de care vorbesti beneficiaza doar de un margin foarte mare? sau au si un element de multiplicare in sensul ca faci ceva o data si vinzi de mai multe ori?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>

